For spørsmål om kjemikalier – service – reservedeler – service vakt – bestillinger – Prate med kontoret!
Ring: 22918180
eller e-post support[at]washtec.no
Besøksandresse: Slependveien 108
Postadresse: Slependveien 108, 1396 Billingstad
Kontakt personer service:
Lars Sandstad
Telefon: 004790948100
Kontakt person salg:
Tom Viktor Karlsen
Telefon: 004791880778
Hvordan øker jeg omsetningen og styrker kundelojaliteten? Med EasyCarWash er det enkelt. Det fremtidsrettede vaskekonseptet gjør aktører i vaskebransjen uavhengige av vær, årstid og ukedag. EasyCarWash tilbyr vaskekunder ubegrenset vasking, og operatørene kan øke inntjeningen med 20 % eller mer. Dessuten øker kundelojaliteten, og EasyCarWash-appen gjør driften enkel.
Bilvaskbransjen er gjerne avhengig av været, årstiden og ukedagen. Omsetningen kommer når vaskeanlegget er i bruk. Slik har det i det minste vært hittil! Med EasyCarWash-konseptet kommer kundene for å vaske bilen uavhengig av disse faktorene, ettersom de kan vaske bilen så ofte de vil for en fast månedsavgift. Til syvende og sist bruker «flatrate»-kunder i gjennomsnitt dobbelt så mye penger på bilvask som vanlige kunder. Dermed kan operatøren øke inntjeningen med 20 % eller mer. Vekslende vær spiller ingen rolle lenger, ettersom flatrate-kundene sørger for jevn omsetning, uavhengig av vær, årstid og klokkeslett. Dessuten har den økte vaskehyppigheten positive virkninger på andre av operatørens tjenester. flatrate-kunder vasker bilen tre til fire ganger oftere enn vanlige kunder. Det betyr også tre til fire ganger mer kundekontakt for andre produkter og tjenester på stasjonen.
EasyCarWash: enkelt, raskt og komfortabelt.
EasyCarWash gir operatøren lojale kunder takket være økt komfort, og sikrer dermed driften for fremtiden. Det er den enkleste måten å vaske bilen på. Kunden kjører inn i portalanlegget, et kamera skanner inn nummerskiltet, kunden kjører inn i vaskeanlegget og starter et allerede valgt vaskeprogram med EasyCarWash-appen. I en drive-in-stasjon kan kunden selvsagt bli sittende. Men hvis han eller hun bestemmer seg for å gå ut, kan vaskingen enkelt og greit startes med startknappen foran vaskehallen. Det høye komfortnivået hever operatøren fra konkurrentene. I administratorområdet i EasyCarWash-appen får operatøren oversikt over alle viktige data, f.eks. kapasitetsutnyttelsen i anlegget, månedens omsetning og antall vaskeomganger per dag.
WashTec støtter operatøren spesielt i markedsføringen. I administratorområdet i EasyCarWash-appen står forskjellige effektive markedsføringskampanjer til disposisjon. Dermed vekkes kundenes oppmerksomhet. Dessuten kan alle vaskesteder utstyres med individuell design i EasyCarWash-appen. EasyCarWash-appen er gratis tilgjengelig for iOS og Android. I appen velger vaskekunden stedet der de har inngått «flatrate»-avtalen. Etter å ha oppgitt navn, e-postadresse og bilnummer, er alt klart for ubegrenset vasking. Kunden trenger ikke lenger bruke tid på å velge riktig program, ettersom det allerede er forvalgt i det kjøpte vaskeprogrammet. Det er enkelt, raskt og komfortabelt.
Mulighet for attraktive vasketilbud.
Med EasyCarWash-appen kan operatøren i tillegg tilby enkeltvask for kunder som ennå ikke har bestemt seg for «flatrate». Eller for kunder som i tillegg til det valgte månedlige vaskeprogrammet innimellom ønsker en annen type vask for bilen. Med en såkalt «WashWallet» i appen kan vaskekunder fylle opp et tilgodehavende for dette. En fremragende mulighet for operatøren for å plassere diverse attraktive vasketilbud. For operatøren betyr EasyCarWash-konseptet: Overalt hvor folk vasker bilen og har en smarttelefon, finnes det potensielle flatrate-kunder. Med EasyCarWash-forretningsmodellen skaper WashTec maksimal kundenytte.
Les mer
For more information, please contact:
Thomas Brenner (Head of Marketing & Sales Support)
Phone: +49 821 55 84-12 89
Email tbrenner[at]washtec.com