Meny
header_metamenue_presse_082023_NEU.jpg
  • Home ❯
  • Presse ❯
  • EasyCarWash: Høyere omsetning i all slags vær!
Schließen
Kontakt kundesenter

For spørsmål om kjemikalier – service – reservedeler – service vakt – bestillinger – Prate med kontoret!

Ring: 22918180

WashTec Bilvask AS

Besøksandresse: Slependveien 108
Postadresse: Slependveien 108, 1396 Billingstad

Kontakt personer service:

Bjørn Guddal Hansen
Telefon: 004745234748

Kontakt person salg:

Tom Viktor Karlsen
Telefon: 004791880778

Kontakt skjema salg

EasyCarWash: Høyere omsetning i all slags vær!

Hvordan øker jeg omsetningen og styrker kundelojaliteten? Med EasyCarWash er det enkelt. Det fremtidsrettede vaskekonseptet gjør aktører i vaskebransjen uavhengige av vær, årstid og ukedag. EasyCarWash tilbyr vaskekunder ubegrenset vasking, og operatørene kan øke inntjeningen med 20 % eller mer. Dessuten øker kundelojaliteten, og EasyCarWash-appen gjør driften enkel.

Bilvaskbransjen er gjerne avhengig av været, årstiden og ukedagen. Omsetningen kommer når vaskeanlegget er i bruk. Slik har det i det minste vært hittil! Med EasyCarWash-konseptet kommer kundene for å vaske bilen uavhengig av disse faktorene, ettersom de kan vaske bilen så ofte de vil for en fast månedsavgift. Til syvende og sist bruker «flatrate»-kunder i gjennomsnitt dobbelt så mye penger på bilvask som vanlige kunder. Dermed kan operatøren øke inntjeningen med 20 % eller mer. Vekslende vær spiller ingen rolle lenger, ettersom flatrate-kundene sørger for jevn omsetning, uavhengig av vær, årstid og klokkeslett. Dessuten har den økte vaskehyppigheten positive virkninger på andre av operatørens tjenester. flatrate-kunder vasker bilen tre til fire ganger oftere enn vanlige kunder. Det betyr også tre til fire ganger mer kundekontakt for andre produkter og tjenester på stasjonen.

EasyCarWash: enkelt, raskt og komfortabelt.

EasyCarWash gir operatøren lojale kunder takket være økt komfort, og sikrer dermed driften for fremtiden. Det er den enkleste måten å vaske bilen på. Kunden kjører inn i portalanlegget, et kamera skanner inn nummerskiltet, kunden kjører inn i vaskeanlegget og starter et allerede valgt vaskeprogram med EasyCarWash-appen. I en drive-in-stasjon kan kunden selvsagt bli sittende. Men hvis han eller hun bestemmer seg for å gå ut, kan vaskingen enkelt og greit startes med startknappen foran vaskehallen. Det høye komfortnivået hever operatøren fra konkurrentene. I administratorområdet i EasyCarWash-appen får operatøren oversikt over alle viktige data, f.eks. kapasitetsutnyttelsen i anlegget, månedens omsetning og antall vaskeomganger per dag.

WashTec støtter operatøren spesielt i markedsføringen. I administratorområdet i EasyCarWash-appen står forskjellige effektive markedsføringskampanjer til disposisjon. Dermed vekkes kundenes oppmerksomhet. Dessuten kan alle vaskesteder utstyres med individuell design i EasyCarWash-appen. EasyCarWash-appen er gratis tilgjengelig for iOS og Android. I appen velger vaskekunden stedet der de har inngått «flatrate»-avtalen. Etter å ha oppgitt navn, e-postadresse og bilnummer, er alt klart for ubegrenset vasking. Kunden trenger ikke lenger bruke tid på å velge riktig program, ettersom det allerede er forvalgt i det kjøpte vaskeprogrammet. Det er enkelt, raskt og komfortabelt.

Mulighet for attraktive vasketilbud.

Med EasyCarWash-appen kan operatøren i tillegg tilby enkeltvask for kunder som ennå ikke har bestemt seg for «flatrate». Eller for kunder som i tillegg til det valgte månedlige vaskeprogrammet innimellom ønsker en annen type vask for bilen. Med en såkalt «WashWallet» i appen kan vaskekunder fylle opp et tilgodehavende for dette. En fremragende mulighet for operatøren for å plassere diverse attraktive vasketilbud. For operatøren betyr EasyCarWash-konseptet: Overalt hvor folk vasker bilen og har en smarttelefon, finnes det potensielle flatrate-kunder. Med EasyCarWash-forretningsmodellen skaper WashTec maksimal kundenytte.

Les mer

For more information, please contact:

Sabine Zimmerer (Vice President Head of Global Marketing)
Phone: +49 821 5584-1289
Mobile.: +49 175 430 2778
Email szimmerer@washtec.com