Meny
header_service_marketingkonzept_082023_NEU_01.jpg
Schließen
Kontakt kundesenter

For spørsmål om kjemikalier – service – reservedeler – service vakt – bestillinger – Prate med kontoret!

Ring: 22918180

WashTec Bilvask AS

Besøksandresse: Slependveien 108
Postadresse: Slependveien 108, 1396 Billingstad

Kontakt personer service:

Bjørn Guddal Hansen
Telefon: 004745234748

Kontakt person salg:

Tom Viktor Karlsen
Telefon: 004791880778

Kontakt skjema salg

Konsept for markedsføring

Strategisk rådgivning. Vellykket omsetning. Målrettet kontroll.

Ingen steder er like. Det samme gjelder kundene. Men de forventer at du kjenner til deres behov. For å gi ham de løsningene og kampanjene som passer ham. Gå strategisk frem fra starten av: WashTec utvikler et skreddersydd markedsføringkonsept som du vil profittere av i lang tid. For alle markedsføringtiltak kontrolleres og optimeres fortløpende av oss. Også en suksesskontroll.

Strategisk rådgivning. Vellykket omsetning. Målrettet kontroll.

Ingen steder er like. Det samme gjelder kundene. Men de forventer at du kjenner til deres behov. Og tilbyr dem passende løsninger og kampanjer. WashTec utvikler et passende markedsføringkonsept med deg som du vil profittere av i lang tid.

 

Planleggingen kommer først

Markedsføring er en viktig del av WashTec servicekonsept. Hvilke kommunikasjontiltak passer for din målgruppe? Og til stedet ditt? Hva tilbyr konkurrentene i området? Hvilke sesongavhengige og regionale begivenheter passer for kampanjer?

På grunnlag av disse spørsmålene utvikler WashTec den passende markedsføringstrategien. Med tiltak som er tilpasset individuelt til din plassering og din målgruppe. Og som bidrar til at vaskeanlegget ditt brukes optimalt.

 

Promotering som virker

Du vil tilby en spesiell vaskeopplevelse. Du gjør kundene dine oppmerksomme på dette. Om det gjelder en kveldskampanje, vask på helligdager eller vårrengjøring: Vi utvikler ideer som virker. Og hjelper deg med å få frem disse: I kassen, foran vaskeanlegget eller ved veien, eller via e-post og annonser i aviser.

 

Fortløpende kontroll av suksess og optimering

Kun når du vet hva kundene dine liker og ikke liker kan du optimere tiltak målrettet. Og videreutvikle ditt markedsføringkonsept. WashTec hjelper deg med dette. Personlig og med vår softwareløsning WashTec Plus.